Jelenleg kétféle módon történnek a kiszállítások:

  • GLS futárszolgálattal megadott címre
  • GLS futárszolgálattal GLS csomagpontra

GLS futárszolgálat esetén a csomagfeladás rendje:

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolást követően a következő hétfő, szerda, vagy pénteki munkanapon kerül feladásra a csomag. (Pl. hétfői és keddi visszaigazolásokat szerdán, szerdai és csütörtöki visszaigazolás esetén a csomagot pénteken adjuk fel. A péntek, szombat, vasárnap beérkező rendelések feladása hétfőn történik, amennyiben munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-2 hét a határidő. Egyedi kérésre készülő termékek esetén 2-5 hét, folyamatos egyeztetés szerint.

8. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17  óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9. A szállítással kapcsolatos információk

A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Ha az előre egyeztetett időpontban sem sikerül átvenni a csomagot, akkor a kiszállítás sikertelen és a visszaszállítás költsége a Vevőt, azaz téged terhel.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámolásra.

Házhoz (vagy a megadott címre történő) szállítási díjak:

  • előre utalással: 1350 Ft
  • utánvéttel: 1600 Ft

Személyes átvételre nincs lehetőség.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy a csomagokban a rendelt termékek hiánytalanul érkezzenek meg hozzád, de előfordulhat, hogy hibázunk. Ebben az esetben kérlek jelezd ezt az ildiko@pontozottvilag.hu e-mail címen, vagy a +36-20-3289228-as telefonszámon.